De mai bine de 20 de ani compania este cunoscută sub numele Grindeks, brand în care oamenii au încredere. Numele companiei îmbină tradiții, dezvoltare și istorii ale farmaceuticii letone. Și acum compania a formulat o nouă viziune a brandului Grindeks – să ofere un sprijin mai bun pentru sănătatea oamenilor din întreaga lume și să devină o companie farmaceutică de talie mondială. Omenia, accesibilitatea și dezvoltarea sunt noile valori ale “Grindeks”, care vor transmite experiența și cunoștințele companiei acumulate de-a lungul anilor într-un mod clar și accesibil.
Kirov Lipman, președintele consiliului de administrație al SA Grindeks: „În 2021, Grindeks își va sărbători cea de-a 75-a aniversare și o vom începe cu schimbări inspiratoare. Am considerat mereu că nu trebuie să te mulțumești doar cu ceea ce s-a realizat deja, ci să tinzi mereu spre dezvoltare. Noile valori ale companiei – omenia, accesibilitatea, dezvoltarea, precum și inovația vizuală, vor contribui mai mult ca niciodată la vocația noastră principală – de a avea grijă de sănătatea omului.”
Modificările brandului Grindeks vor contribui la realizarea strategiei anului 2025, care prevede o creștere a portofoliului de substanțe farmaceutice active și forme farmaceutice finite; extinderea pe noi piețe – în țările Uniunii Europene, SUA, Japonia, Coreea de Sud, Australia și Noua Zeelandă; extinderea infrastructurii de producție în Letonia, Estonia și Slovacia, precum și dezvoltarea filialei Kalceks.
De asemenea, compania intenționează să schimbe designul ambalajului medicamentelor. Având în vedere procesul mai complex al înregistrării medicamentelor, trecerea la un nou brand va fi treptată.